Philips 3300 series GC3340

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 3300 series GC3340 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Minke157 01-12-2009
Geschreven voor: Philips 3300 series GC3340

Ik heb dit strijkijzer nu meer dan 2 jaar en ben er totaal niet tevreden van. Broeken krijg ik niet glad gestreken, tafellakens zijn na een half uur strijken nog even gekreukt als tevoren. Mijn moeder heeft net hetzelfde strijkijzer en is er evenmin tevreden van. Het is inderdaad wel snel op temperatuur en het lekt niet, maar het strijkt gewoon niet goed.

marie-jose 27-09-2009
Geschreven voor: Philips 3300 series GC3340

Strijkijzer is wat zwaarder dan ons vorige exemplaar maar daar merk je tijdens het strijken niets van.De vulopening is lekker groot en bijvullen met de bijgeleverde maatbeker is dan ook een fluitje van een cent.Bij normaal stoomgebruik voldoende voor een half uur. Druppelt niet en is snel op temperatuur.Het lange snoer kan een voordeel zijn,maar wij gebruiken altijd al een verlengsnoer. Al met al een perfect apparaat dat ik iedereen kan aanraden!

Shijjse 22-07-2009
Geschreven voor: Philips 3300 series GC3340

er komen allemaal bruine prutjes uit het apparaat, vermoedelijk kalk. Dit is alleen op te lossen door na elke strijkbeurt het ontkalkprogramma te doorlopen. We hebben om deze reden een nieuw exemplaar gehaald en die doet hetzelfde zoniet nog veel erger. De steam jet fection doet het dan ook niet. Bij ons lekt hij verder niet, maar elk overhemd eerst schoonvegen om de prut eraf te krijgen is niet heel leuk strijken.

wanda1402 30-06-2009
Geschreven voor: Philips 3300 series GC3340

Ik weet niet hoe het kan, maar mijn strijkijzer lekt als een zeef!!!Ik heb er een hele grote was mee weg gestreken, en elk t-shirt ect. werd tijdens het strijken nat door allemaaal druppels die uit het strijkijzer vielen. En dat terwijl hij een anti-druppel systeem zou hebben??????
Ik snap niet dat die ander mensen daar geen last van hadden?Ik heb in ieder geval grote spijt van mijn aankoop!

Roossien 30-08-2008
Geschreven voor: Philips 3300 series GC3340

Het strijkijzer wordt vrijwel meteen heet zodat je direkt kan beginnen met strijken. In tegenstelling tot mijn vorige (Philips) strijkijzer, lekt deze strijkijzer niet wanneer je de stoomstand gebruikt! In tegenstelling tot de vorige beoordeler, vind ik hem niet erg licht. Maar als je aan het strijken bent heb je daar geen last van. Voelt degelijk aan. Hij strijkt de kreukels makkelijk weg. Ben erg tevreden.
Duurzaamheid kan ik helaas niets over zeggen, want nog maar paar dagen in bezit.

Maan 19-08-2008
Geschreven voor: Philips 3300 series GC3340

Een heerlijke strijkijzer: licht van gewicht, ligt goed in de hand, strijkt de lastigste kreukels moeiteloos weg, strrijkt soepel en kan ook op lichte stand licht stomen, grote vulopening en lang snoer. Nadelen: het waterreservoir is snel leeg, geen handig snoer opberg systeem, niet vergeten regelmatig te reinigen.